Beoordelingen van De Nieuwe Chinese Muur Rotterdam

Recente recensies van De Nieuwe Chinese Muur Rotterdam

5 sterren na 228 reviews

, 26-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas ik bestelde en betaalde maar de zaak was gesloten wat niet gezegd werd. Dus geen eten En geld kwijt het zou prettig zijn als ik een vergoeding kreeg en duidelijkheid over mogelijkheden om te bestellen of niet

, 14-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas hebben we bijna twee uur moeten wachten op onze bestelling. Het eten was ook niet erg warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

voor ons de beste Chinees van Nederland

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, bezorging netjes en op tijd. Een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is/was prima. Alleen, ook nog na telefonissch overleg, kwam het eten te vroeg.

, 27-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er is duidelijk een andere kok aan het werk; de loempia minder krokant en de gon po shan ting minder verfijnd dan we gewend zijn.

, 26-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer geweldig een absolute aanrader om u bestelling te plaatsen goede kwaliteit vriendelijke bezorger

, 25-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede prijs kwaliteit verhouding. Tijdige bezorging en lekker gegeten.

, 17-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, maar helaas was de vegetarische loempia, bedoeld voor een vegetariër, gevuld met kip .. Dat was jammer, voor de rest goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb moeten bellen waar de bestelling bleef. Meer dan een half uur te laat. Als ik een bericht of telefoontje had gekregen hierover, was het niet zo erg geweest. Eten was ook niet heet genoeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten zoals altijd. Klein puntje van kritiek; 9 van de 10 keer is het in het tasje een kliederige boel omdat er weer eens iets heeft gelekt, dit gebeurd meestal bij de kip met kerrysaus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten komt altijd lekker warm aan bij bezorging. De loempia's zijn heerlijk. Altijd smakelijk eten en goed verzorgd bij bezorging.

, 09-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling eerder geleverd dan gevraagd, waren gelukig wel thuis en niet compleet geleverd erg jammer. Verder een goede Chinees.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten met grote groep. Alles verzorgd, warm en heel lekker.

, 04-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, zoals altijd!

, 03-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, ruime porties. Vanavond eten we lekker de rest op. Fijn dat de bezorging snel en netjes was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was perfekt..Ik had 2 Kiploempia's bij mijn bestelling en daarvan was 1 wat hard en heel vet dat was minder maar verder geen klagen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd en heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker en binnen het half uur bezorgd.

, 30-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gelukkig al weer beter dan de vorige keer. Jammer dat de mini loempia's nog steeds te vet (olie) zijn. Rest OK

, 27-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd geleverd, goed warm en gewoon lekker zoals altijd!

, 21-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was zoals altijd lekker en goed bereid En erg warm en snel gebracht Zou zo weer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-01-2020

Kwaliteit:

Rating

De bestelde Char Sieu was heerlijk, zoals altijd (niet te vet en goed mals). Maar we hadden via de website met nasi en bami besteld, maar kregen twee keer nasi.....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze bestelling werd heel snel bezorgd en alles was heel lekker hoewel ik de nasi goreng iets te vet vond en ook dat er heel weinig groenten in zaten. Maar dat is misschien omdat ik erg van groenten hou. Het verschil met gewone witte rijst is miniem. De originele Chinese babi pangang smaakte uitstekend en de sate ajam ook. De casave kroepoek kan ik ook van harte aanbevelen.

, 12-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We zijn een jaar geleden verhuisd van Hillegersberg naar Berkel. Fijn om nog steeds bij jullie te kunnen bestellen. Het eten was lekker vers en warm en vooral Lotus blad was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd lekker,warm en op tijd geleverd

, 06-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat er vertraging was door het gas wat uitgevallen was. Het eten was prima en op een goede temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas moet ik na mijn eerste bestelling van 2020 vermelden dat de kip loempias vanavond waren slecht en niet te eten…. Ze waren zacht niet krokant, moeilijk te snijden, en de inhoud en smaak waren niet goed. De nasi rijst was niet echt warm en er zat weinig inktvis in de You Long Si Fong... Het zal een tijdje duren voor mijn volgende bestelling…...jammer..!!! Met vriendelijke groet, Tony Fitzpatrick. Straatweg 175.

, 03-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Door schijnbaar een storing uiteindelijk 2 uur en 45 minuten moeten wachten op ons eten. Met hongerige kinderen niet echt leuk. Belangrijkste is dat veel beter gecommuniceerd had moeten worden dat het zo lang zou gaan duren. Dan was ik ergens anders gaan bestellen. Het kan gebeuren dat er iets kapot gaat, maar wees dan wel duidelijk dat het veel te lang gaat duren en hou mensen niet aan het lijntje!

, 03-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik neem altijd Low Hon Chai (+Nasi) dat smaakt heerlijk. Verse groenten en heerlijke nasi.

, 02-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was op tijd. De kwaliteit van eten was goed,maar ik miste een item bij mijn bestelling. Ik bestel weer bij deze zaak.

, 30-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde waarschijnlijk te lang met bezorgen. Spek koud, rest lauw. Kwaliteit wel goed, had het liever warm gegeten

, 29-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker en vers!

, 29-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top, bestelling op tijd , warm en lekker

, 27-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

niets te verbeteren, mooie en makkelijke website, en het eten was erg lekker en heel snel, en warm in huis. houden zo!!

, 26-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect eten en op tijd afgeleverd

, 26-12-2019

Kwaliteit:

Rating

, 26-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zelfs met de kerst netjes op tijd en werkelijk overheerlijk gegeten.

, 25-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten en mooie op tid

, 23-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker weer en ook snel bezorgd!!! Dank!

, 22-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn bestelling was ruim op en alles was perfect we hebben genoten van ons chinees eten wij bestellen volgende keer weer bij jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd, netjes afgeleverd, erg smakelijk, typische Nieuwe Chinese Muur….!!!!

, 17-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het is maar een klein dingetje, maar als je dan om extra sambal vraagt, zit het er niet bij beetje jammer dit, heb het idee dat het niet gelezen wordt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er is iets zeer fout gegaan. Bedankt voor de excuses. Maar tocht jammer dat er maar gedeeltelijk van genoten kon worden helaas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldige service! Heerlijk eten!

, 14-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd goed

, 13-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en altijd precies op tijd ,warm afgeleverd

, 08-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Goedendag, Het eten was weer lekker. We bestellen vaker in de familie, omdat het een hele goede Chinees is!! ...Alleen was de gebakken banaan deze keer gemaakt van zeer onrijpe bananen, waardoor de smaak tegen viel. Jammer, maar weg gegooid, zonde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer was erg lekker.Vorige keer had ik bami nou die was niet lekker smakeloos.Maar vandaag nasi Top.

, 03-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd en heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke en zeer smakelijke gerechten, correcte en op tijd geleverde bestelling, en goed op temperatuur, is zeker aan te raden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten altijd lekker, alleen weet ik niet waarom de saus altijd tijdens het vervoer voor een deel in de tasjes beland. Met het eruit halen belamd een deel saus vanuit de tas op tafel vloer of kleding

, 30-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd was het weer smakelijk eten!

, 29-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Loempias heel krokant, vis maaltijd heel erg lekker, nasi gewoon goed..!!!

, 26-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd geleverd! Goed menu, lekker en smaakvol

, 24-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Te laat en de saté niet gekregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle vriendelijke bezorging en zoals altijd was het weer heerlijk!

, 24-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, goed warm. Snelle vriendelijke bezorging

, 24-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super snelle bezorging en was weer heerlijk

, 19-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en het eten smaakte heel goed. Bestellen via internet ging heel goed.

, 18-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was wederom prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel zout en weinig smaak. Man werd van de mini loempia misselijk. Eten was ook niet echt heet meer eerder lauw. Nasi gebracht terwijl bami was besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Binnen 25 min. bezorgd, en eten is altijd van hele goede kwaliteit!

, 13-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was op het afgesproken tijdstip klaar om op te halen. Heerlijk gegeten. Goede service.

, 11-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 10-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel bezorgd en alles

, 04-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super .en mooi voor de tijd van bezorging. Heerlijk menu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Graag in het nederlands wat in het doosje zit kroepia of loempia.

, 29-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ALLES was zeer matig en niet smakelijk/

, 28-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Kiploempia's waren vochtig en niet knapperig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was prima

, 23-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de bezorging snel en goed. Het eten was heerlijk en goed,bedankt.

, 21-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Liefdevolle mensen en lekker eten. Snelle bezorging en veel mogelijkheden om ook vegetarische keuzes te maken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima in orde.

, 18-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer erg lekker

, 18-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We waren in augustus al eens in het restaurant wezen eten. Dat was uitstekend. Gisteren besteld. Eigenlijk wordt er in mijn wijk niet bezorgd, maar dat toch gedaan. Wederom uitstekend, vooral de eend krokant en mals. Voor herhaling vatbaar.

, 14-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Teveel champignons en groente en te weinig garnalen.

, 07-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd bezorgd, eten was lekker. Alleen zat er vlees in de bami die bij de vegetarische foe yong Hai hoorde. Terwijl ik dit ook nog eens extra had aangegeven. Dat was jammer, maar de kwaliteit was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk. Nog lekker warm. En precies op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en een supersnelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De vorige maal heb ik bevraagt om de loempia goed door te bakken, het was een soort van slabberdewatskie. Bij deze bestelling de zelfde vraag en weer het zelfde .Kennelijk is het te moeilijk , ik vind loempia's heel lekker MAAR MOETEN DAN WEL GOED DOORBAKKEN WORDEN.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer...de loempia was heel erg slap, niet krokant en er lag een plas vet onder de loempia in de doos….mijn vrouw heeft het niet gegeten….:-((( De Gon Po Shan Ting was integendeel goed….lekker en goed gevuld maar weer maar alleen een paar garnalen…..??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon goed en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is altijd perfect. Levering op goede warme temperatuur en op de tijd welke is afgesproken. Zeer aan te raden.

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is altijd perfect. Levering op goede warme temperatuur en op de tijd welke is afgesproken. Zeer aan te raden.

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zo als altijd is de kwaliteit erg goed, wij hebben weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten, op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

LOEMPIA NIET AAN BEIDE KANTEN GEBAKKEN.

, 16-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is zoals altijd goed en heel smakelijk. Ruime porties. Bezorgen altijd binnen de opgegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij onze bestelling zat helaas geen kroepoek en we hadden om vegetarische nasi gevraagd en kregen 2 gewone nasi met vlees erin. En het moest eigenlijk 1 met vlees en 1 zonder vlees zijn. Zeer jammer. Want wat jullie maken is van zeer goede kwaliteit.

, 12-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk: Op tijd bezorgd, heerlijk eten goede prijs!

, 12-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker gegeten en het was snel bezorgd.

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

uitstekend eten en een adequate bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit van de gerechten, uitstekend vlotte en correcte bezorging.

, 04-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De babi pangang spek was niet de kwaliteit die wij gewend waren!

, 04-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel goed CMR....loempias in aparte dozjes, erg krokant... Gon Po Shan Ting (+Nasi) en Mihoen Yong Chow waren erg lekker..!!! Tot de volgende bestelling...

, 03-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde dit keer tamelijk lang (uur/ vijf kwartier) voordat bezorgd werd. Voor een doordeweekse dag tamelijk lang.

, 02-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kan niet anders zeggen dan top Ga zo door.

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super snel, gloeiend heet.

, 30-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik woon in Park16hoven in een nieuwbouwappartement sinds 2 jaar. De bezorger kon ons adres niet vinden. Na 3 kwartier met het restaurant gebeld of er een indicatie was wanneer het eten bezorgd zou worden. Toevallig belde de bezorger mij toen ook en kreeg dus mijn voicemail. Een uur na mijn bestelling kwam het eten. Naast het feit dat de Ha kau lauw was, waren de doosjes gekanteld in de bezorgtas, zodat er saus uit de bakjes was gelekt! Eten was prima bereid maar helaas niet zo goed bevallen vanwege de temperatuur.

, 30-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De varkenshaas met champignons was vies! Heel vlak van smaak. Veel saus, weinig vlees en champignons, wel veel ui. Jammer. Normaalgesproken zijn wij wel tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was als vanouds.

, 27-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere tomatensoep en goede tsja schieuw

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en goede kwaliteit en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De beste uit Rotterdam

, 21-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals was het eten weer heerlijk. Ik vond alleen de hoeveelheid rode pepertjes op de (weer zeer smaakvolle) babi ketjap iets teveel van het goede. En ik had bij de babi pangang speciaal de saus apart gevraagd maar dat was niet gebeurd. De saus zat er helaas gewoon overheen. Anders was het gewoon 5 sterren.

, 20-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had gevraagd om de loempia goed door te bakken. Is dus niet gebeurd hij was erg slap en heel vet jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd zeer tevreden geweest over zowel de bezorging als het eten. Nu duurde het een stuk langer voordat het eten kwam. Was het eten al koud(er) dan ik gewend ben. Het eten smaakte minder lekker. En klopte de bestelling niet en hebben we helaas teveel betaald. Goedkoper gerecht gekregen dan besteld. Nogmaals, al jaren zeer tevreden. Deze bestelling was een teleurstelling.

, 16-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was prima !!...geleverd goed op tijd, lekkere voorgerechten van kleine loempias en pansit goreng met twee bekers van zoet-zuur saus..!!! hoofdgerechten vlees (Chinese en Indische) was erg mals en smaakvol, garnalen waren pittig en rijst was perfect....alles was voldoende voor 4 volwassenen en 2 kinderen met genoeg over voor 2 voor morgen avond. Bedankt..!!!

, 14-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes afgeleverd

, 14-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd, maaltijd zeer smakelijk en warm. Zeer vriendelijke bezorger!

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, bezorging mag wel wat vlotter, nu een uur moeten wachten.

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten van uitstekende kwaliteit echt top. Echter bestelling of 15:30 geplaatst voor bezorging om 18:15. Bestelling werd pas om 19:00 uur afgeleverd.

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling zonder kip gevraagd, en krijg alles met kip. Tevens bezorgen ze nooit op de afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Het eten was sensationeel, maar bij het bestellen kreeg ik na de betaling helemaal geen bevestigingsmail. Ik moest nabellen om te kijken of de bestelling was gelukt. Maar het is wel de beste Chinees van regio Rijnmond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend en op tijd. Als de klant goed planned kan de leverancier toch ook alles. gr. Bram

, 08-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik vind het oude systeem, waarbij ik een bladwijzer om mijn computer had met de gegevens van Mijn Chinese muur eenvoudiger om (opnieuw) te bestellen'Is dat niet meer mogelijk?

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en prachtig op tijd bezorgd. Ik vind het wel jammer dat het minimum bestelbrdrag is verhoogd. Voor twee personen moeten we nu erg veel eten bestellen.

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet bezorging meer verpakking: saus gerecht volledig doorgelekt in tas

, 02-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en Goed!

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een minpuntje....er waren maar 5 vegetarische miniloempias gelererd ipv 6. ....de rest was erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker, schoonmoeders vond de groente wat te hard, wij niet, heerlijk juist. Vooral nr. 33 (visspecialiteit) en de uitgebreide nasi gorengs bevallen ons goed. Grote porties.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer fantastisch Heel erg lekker

, 23-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was goed ,het eten en de Mevrouw die het bracht was erg aardig .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verkeerde bestelling gebracht. Het duurde bijna een uur voordat het goede eten er was. Een zakje kroepoek om ‘het goed te maken’. Slecht geregeld en gierig. Jammer, want vindt het eten wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij bestelling gevraagd om kroepoek te geven ipv gebakken banaan. Dit is wederom niet gelukt bij online bestelling. Als ik telefonisch bestel komt het wel goed.

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!! Als altijd en op de afgesproken tijd geleverd

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Slechtste bezorger en allerslechtste iemand aan de telefoon. Je wordt gewoon afgezet door de bezorger

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van het eten is op zich prima, maar het is helaas nu al de tweede keer dat men geen rekening heeft gehouden met mijn specifieke verzoek/opmerking ten aanzien van een specifiek gerecht. Het lijkt erop dat de opmerkingen geplaatst bijneem bestelling niet (altijd) worden gelezen. Geplaatste opmerking: “LET OP: Nasi goreng yong chow aub met bruine nasi en garnalen, maar zonder vlees of kip”

, 14-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten , exact op tijd gebracht.

, 12-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk gegeten.,

, 10-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd.....excellent!!

, 10-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging mooi op tijd (zoals gewoonlijk). Kwaliteit nog steeds erg goed; soms wel eens wat smaakverschil tussen ene of andere keer in een gerecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk! Ook nog eens op tijd bezorgd... wij zijn blij met jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer, de nieuwe site laat geen ; mijn historie zien. En ook de punten zie ik niet meer terug. Dit zou overgezet worden, maar helaas: ik zie het niet!!

, 07-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De mini loempia's waren zo vet als bagger. Nog nooit eerder gebeurd. Wij vinden algemeen dat de kwaliteit van diverse gerechten is afgenomen. Andere smaak, andere kok ????? De kiploempia was niet knapperig aan de buitenkant en de vulling bevatte te weinig knapperige groenten.

, 03-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd SUPER

, 03-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het garnalengerecht was verrukkelijk. Zeer vers en goed van smaak. Het beste Chinese restaurant die ik ken.

, 01-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima op tijjd, heel veel eten...had de Koe Yuk Fan, daar zit nasi bij met ham en ei, geen verschil met Nasi rames de nieuwe chinese muur; prima garnalengerecht Chi Choi Ha en redelijke goede loempia (iets teveel ei van poeder of zo).

, 01-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekker! En de bestelling was mooi op tijd klaar.

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Het eten was echt lekker. De bestelling online was makkelijk en ging snel. Een echt goede service.

, 27-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was prima....geen opmerkingen. Vreemd was wel dat ik kon niet inloggen op de nieuwe? website, er was geen "inloggen" button....ik moest opnieuw mijn gegevens invullen alsof ik een nieuwe klant was....en ik had geen toegang tot mijn spaarpunten..?

, 23-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit en precies op tijd bezorgt Super

, 20-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

DE kipfilet was lekker zacht , had iets meer wortel in gemogen maar dat is persoonlijk.Verder was ik blij te zien dat de stukjes kip kleiner waren

, 20-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer perfect!

, 19-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er zat geen kroepoek bij, had ik wel besteld. Werd pas na drie kwartier bezorgd, meestal zijn jullie binnen een half uur.

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Mihoen goreng met kip en groenten ia heel goed. Heel veel lekkere stukken kip maar te weinig groenten. Twee schijfjes champignon en drie sliertjes peen en nog een klein flintertje prei.

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vind het erg jammer dat wanneer je voor bijna 40 euro besteld je ook nog bezorg kosten moet betalen. En reken je af met Ideal betaal je ook nog 50 cent extra. Vind het niet erg klantvriendelijk. Laatste keer dat ik wat laat bezorgen. Er zijn genoeg waar je dat allemaal niet extra hoeft te betalen. Het eten is altijd goed geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Evenals vorige keren prima voor elkaar. Goed bezorgd en lekker eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

al heel lang onze vaste chinees, soms wat minder dan andere keren maar altijd lekker en super snel

, 13-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en snelle levering. Ik ben uitermate tevreden over de nieuwe website!

, 13-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit keer was de bestelling nog laat na dat ik jullie gebeld had, de bestelling was lauw Beetje jammer, ik voordat volgde keer beter gaat.en ik heb geen bevestiging mail gehad maar dit kreeg ik wel.

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit is prima, de bezorging ook. Wel heel veel vlees/kip. Er mag wat meer groenten/gebakken banaan of iets dergelijks in de rijsttafel.

, 11-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze gasten gaven na afloop aan dat ze echt heerlijk gegeten hadden! Wij kennen jullie keuken al langer maar hebben wederom zitten smikkelen!

, 11-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was prima in orde

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hadden foe yong hai met kipfilet en groenten besteld. Smaak was top, maar er zaten weinig groenten in.

, 07-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

om 16.15 bestelling gedaan om 18.05 is pas na twee telefoontjes het eten bezorgd

, 07-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hoewel dit restaurant pas vanaf 17:00 een bezorger heeft kon ik al om 17:05 aan het eten beginnen. Super lekkere ossenhaas gegeten voor een goede.

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is goed en smakelijk. Bezorging snel.

, 04-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk

, 04-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De maaltijden: De kwaliteit laat de laatste tijd te wensen over. De nasi heeft steeds meer weg van witte rijst. De mededelingen bij de bestelling worden volledig genegeerd. Op de site zou dit opgelost kunnen worden om dit direct bij de bestelling op te geven. het zou geen probleem zijn om € 0,50 meer te vragen bij een goedgevulde nasi/bami. Ook extra sambal zou daar bij kunnen. Hoeft ook niet gratis te zijn € 0,05 per kuipje, dit geeft tenminste wat meer zekerheid dat dit ook daadwerkelijk geleverd wordt. Verder zijn de hoofdproducten zeer smakelijk. Nieuwe site: Vreemd dat de klant ook het saldo spaarpunten niet meer kan inzien.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en op de tijd gebracht die ik ingevuld had.

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer, dat de rijst zonder vlees niet meegeleverd was. Later wel ontvangen, na zeker een half uur, maar de kwaliteit was niet wat we gewend waren! Rest van het eten was prima!

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

over het eten niets dan goed, bezorzing netjes, alleen mijn vraag voor extra sambal is niet gehonoreerd al meer gebeurd, zou wat beter op gelet moeten worden.

, 29-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij afhalen / bezorgen via email zou ik graag de wachttijd vernemen, via sms??app?

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd goed eten maar bezorging 40 minuten te laat: lastig met gasten. Geen tijd neerzetten als je die niet meer waar kunt maken. Ook een kroepoek te weinig gehad.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

kwaliteit zoals gebruikelijk goed. Bezorgtijd 75 minuten te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

I ordered online, with a comment asking for my meal without mushrooms. I got a confirmation email with the correct (and my current) address. The food was delivered (15 minutes earlier than the time I asked) at the wrong address- which was my old address. I was happy that they came to the correct address and wasn’t too late. However the note about the mushrooms was also not taken into account. So I’m not sure what went wrong.

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas waren de loempia's waren baggervet! De nasi was prima!

, 22-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had het eten om 18.45 besteld en tot mijn verbazing kwam het eten om17.45 uur.

, 21-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten

, 16-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben al jaren klant en heb nooit klachten gehad. Nu heb ik die wel. Ik heb de laatste keren gemerkt dat de gerechten ANDERS minder lekker bereid worden (nieuwe kok???) Verder vind ik dat vaste klanten vooraf via een email o.d. op de hoogte hadden moeten gebracht van de nieuwe website (heb er nu een kwartier over gedaan om UW nieuwe site te vinden), die wat mij betreft duidelijker kan worden uitgelegd in het voorwoord bovenaan de bestellijst. Ook het puntenaantal dient duidelijk vermeld te worden. Ik had ook moeite om uit te vinden hoe laat er bezorgd wordt. Voorheen kon je de bezorgtijd eerst intikken. Nu kun je dat pas na de bestelling doen. Voorheen had ik een pasword om in te loggen op Uw site. Die is blijkbaar ook vervallen.

, 15-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had eten besteld voor 19.00 uur. Het werd echter al om 18.35 uur bezorgd. Daarover was ik niet gebeld. Telefonisch contact gehad en uitleg gekregen. Excuses aanvaard. Geen probleem verder.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden het eten om 18.15 besteld, bezorging was al om 18.00. Normaal zou je zeggen geen probleem, nu waren we echt nog onderweg. Een kwartier te vroeg is wellicht iets te snel. Verder is het eten altijd lekker en ruim voldoende.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurde 1.5 uur. Bestelde kroepoek werd niet geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

altijd is het eten van goede kwaliteit.toppie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk weer netjes op tijd bezorgd en lekker

, 11-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was heerlijk en snel bezorgd

, 11-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zo als altijd ...heerlijk gegeten.

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als altijd mooi op tijd, wordt een lekkere maaltijd bezorgd, goed op temperatuur.

, 07-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd , perfect. Website 3x moeten controleren, en lijkt nog niet helemaal klaar te zijn. Maar werkt prima

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al vaak online eten besteld. Het was even wennen aan de nieuwe lay-out. Het eten is altijd prima en goed op tijd bezorgd. Bij het bestellen nu viel me op, dat er geen mogelijkheid was om te kiezen voor nasi, bami, of bijv. mihoen bij een gerecht (of ik kon dat niet vinden). Daarom heb ik dat deze keer in het vakje Opmerkingen gezet en zo kwam dat toch goed.